Ervaringen
Esref
"Uitstekende begeleiding en advies gehad bij het aankopen van mijn eerste woning!"
Merel
"Ferzekerd zorgde ervoor dat de verzekeringen perfect aansloten bij onze wensen en situatie."
Bob
"Zeker een aanrader voor advies rondom verzekeringen."
Sean
"Altijd bereikbaar op mail, WhatsApp of telefonisch."
Esref
"Uitstekende begeleiding en advies gehad bij het aankopen van mijn eerste woning!"
Merel
"Ferzekerd zorgde ervoor dat de verzekeringen perfect aansloten bij onze wensen en situatie."
Bob
"Zeker een aanrader voor advies rondom verzekeringen."
Sean
"Altijd bereikbaar op mail, WhatsApp of telefonisch."
9,9 uit 80 reviews

Klachten

Bij Ferzekerd streven we er altijd naar om het beste advies te geven dat bij jou past. We begrijpen echter dat er soms fouten kunnen worden gemaakt, waardoor het mogelijk is dat je een klacht hebt over onze dienstverlening of advies.

Jouw feedback is voor ons van onschatbare waarde en we willen graag dat je jouw klacht kenbaar maakt aan onze directie. Dit kan eenvoudig via een brief, e-mail of door het maken van een afspraak om jouw klacht persoonlijk te bespreken.

Klachteninstituut KIFID

Komen we er samen niet uit en heb je een klacht over onze financiële diensten, dan kan je je altijd wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Dit is een onafhankelijke stichting die jouw klacht verder zal beoordelen. Zie hieronder de contactgegevens:

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening ( KIFID)
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Tel. 0900 – 3552248
E-mail : info@kifid.nl
www.kifid.nl

Heb je een klacht die betrekking heeft op de verwerking van jouw persoonsgegevens? Dan kan je je wenden tot de Autoriteit Persoonsgegevens.

Autoriteit Persoonsgegevens.
Postbus 93374
2509 AJ Den Haag
Telefoon: 0900 – 200 12 01
E-mail: info@autoriteitpersoonsgegevens.nlInternet:
www.autoriteitpersoonsgegevens.nl

Er zijn geen kosten verbonden aan het behandelen van je klacht.